EWT logo

stopka WP

UE header

EWT 2021-2027

Punkt kontaktowy EWT

EWT - prawo i dokumenty

 

pobrane

PODKARPACKIE Kolor

2 180323cpe4 180323ce5 180323bsr6 180323ie7 180323pbu8 180323pife

Broszura - okładka

9 180323mog10 180323pp11 180323tage13 180323 karpa

 

 

 

 

„Karpackie Morza. Działania na rzecz promocji dziedzictwa przyrodniczego Jeziora Solińskiego i Wielkiej Domaszy”.

Lider projektu: Województwo Podkarpackie

Partner: Oblastná organizácia cestovného ruchu Horný Zemplín a Horný Šariš v Humennom (Regionalna Organizacja Turystyczna Horný Zemplín i Horný Šariš)
Mikroprojekt wspólny: 76 506,00 Euro (85% EFRR, 5% budżet Państwa/ wkład własny Lidera projektu 5 556,53 Euro i Partnera 2 094,09 Euro)

Okres realizacji: 01.10.2020 - 30.09.2021

Cel projektu: promocja walorów przyrodniczych Jeziora Solińskiego (Polska) i Wielkiej Domaszy (Słowacja), która wpłynie na zwiększenie atrakcyjności polsko-słowackich regionów przygranicznych. Jeziora te, są zjawiskami szczególnymi na polsko-słowackim pograniczu, które w połączeniu z walorami krajobrazowymi stanowią potencjał turystyczny obu stron polsko-słowackiego pogranicza. Promocja tych dwóch akwenów pod wspólnym szyldem ma służyć skanalizowaniu ruchu turystycznego w obszary o mniejszej frekwencji turystycznej.

Działania:

Województwo Podkarpackie

  • Opracowanie i wydanie dwuelementowej mapy w języku polskim, słowackim i angielskim (opis walorów karpackich „mórz”, baza noclegowa, gastronomiczna, atrakcje w pobliżu).
  • Organizacja wizyty studyjnej dla propagatorów turystyki w celu poznania i promocji walorów Jeziora Solińskiego i Jeziora Domasza.
  • Organizacja warsztatów dla propagatorów turystyki dotyczących analizy potencjału turystycznego obszaru Jeziora Solińskiego i Jeziora Domasza oraz tworzenia wspólnych pakietów turystycznych np. „Tydzień nad karpackimi morzami”.
  • Organizacja warsztatów fotograficznych, opublikowanie na stronach partnerów, stworzenie bazy zdjęć pogranicza polsko-słowackiego do wykorzystania przez zainteresowane podmioty w celu promocji.
  • Zakup roll-upa promocyjnego.
  • Zakup laptopa.
  • Dosprzętowienie posiadanego aparatu fotograficznego.

Partner

  • Organizacja konferencji prezentującej produkt turystyczny i opracowane pakiety dla turystów.
  • Wykonanie i montaż 7 tablic informacyjno-promocyjnych w obszarze Wielkiej Domaszy”.

Baner projektu Karpackie Morza Logo Podkarpackie Interreg Regionalna Organizacja Turystyczna Horný Zemplín i Horný Šariš

 

W dniu 24.03.2021 partnerzy projektu spotkali się w formule online. W trakcie spotkania omówiono m.in.biezący stan realizacji projektu, proponowany harmonogram kolejnych zadań oraz kwestie związane z przedłużeniem realizacji projektu.

spotkanie partnerów projektu 24.03.2021