Logo Europejskiej Współpracy Terytorialnej

Herb Województwa PodkarpackiegoFlaga Unii Europejskiej. Niebieskie tło z dwunastoma gwiazdkami w kolorze złotym

Logo Programu Interreg V-A PL-SK 2014-2020

Tytuł projektu: „Karpackie Morza. Działania na rzecz promocji dziedzictwa przyrodniczego Jeziora Solińskiego i Wielkiej Domaszy”

Partner wiodacy: Województwo Podkarpackie

Partner projektu: Oblastná organizácia cestovného ruchu Horný Zemplín a Horný Šariš v Humennom (Regionalna Organizacja Turystyczna Horný Zemplín i Horný Šariš)

Mikroprojekt wspólny: 76 506,00 Euro (85% EFRR, 5% budżet Państwa/ wkład własny Lidera projektu 5 556,53 Euro i Partnera 2 094,09 Euro)

Okres realizacji: 01.10.2020 - 30.09.2021

Cel projektu: promocja walorów przyrodniczych Jeziora Solińskiego (Polska) i Wielkiej Domaszy (Słowacja), która wpłynie na zwiększenie atrakcyjności polsko-słowackich regionów przygranicznych. Jeziora te, są zjawiskami szczególnymi na polsko-słowackim pograniczu, które w połączeniu z walorami krajobrazowymi stanowią potencjał turystyczny obu stron polsko-słowackiego pogranicza. Promocja tych dwóch akwenów pod wspólnym szyldem ma służyć skanalizowaniu ruchu turystycznego w obszary o mniejszej frekwencji turystycznej.

Działania:

Województwo Podkarpackie

    • Opracowanie i wydanie dwuelementowej mapy w języku polskim, słowackim i angielskim (opis walorów karpackich „mórz”, baza noclegowa, gastronomiczna, atrakcje w pobliżu).
    • Organizacja wizyty studyjnej dla propagatorów turystyki w celu poznania i promocji walorów Jeziora Solińskiego i Jeziora Domasza.
    • Organizacja warsztatów dla propagatorów turystyki dotyczących analizy potencjału turystycznego obszaru Jeziora Solińskiego i Jeziora Domasza oraz tworzenia wspólnych pakietów turystycznych np. „Tydzień nad karpackimi morzami”.
    • Organizacja warsztatów fotograficznych, opublikowanie na stronach partnerów, stworzenie bazy zdjęć pogranicza polsko-słowackiego do wykorzystania przez zainteresowane podmioty w celu promocji.
    • Zakup roll-upa promocyjnego.
    • Zakup laptopa.
    • Dosprzętowienie posiadanego aparatu fotograficznego.

Partner

    • Organizacja konferencji prezentującej produkt turystyczny i opracowane pakiety dla turystów.
    • Wykonanie i montaż 7 tablic informacyjno-promocyjnych w obszarze Wielkiej Domaszy”.

Back to top