W projekcie PopUpUrbanSpaces zastosowano metodę „pokaż i powiedz”, aby zwiększyć świadomość na temat obecnej mobilności zdominowanej przez samochody. Partnerzy projektu zamierzają pokazać obywatelom i decydentom, jak by to było, gdyby ulice i przestrzenie publiczne nie były zdominowane przez samochody. Opracują także cyfrowe narzędzia kampanii informacyjnej, aby informować obywateli o zagrożeniach związanych z mobilnością miejską zorientowaną na samochód.
Partnerzy projektu:
- Miato Kamnik (Słowenia) - Partner Wiodący
- Instytut Rozwoju Miast i Regionów (Polska)
- Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego (Polska)
- Węgierskie Stowarzyszenie Odpowiedzialnych Innowacji
- Instytut Polityk Przestrzennych (Słowenia)
- Miasto Ferrara (Włochy)
- Agencja rozwoju North – DAN Ltd. (Chorwacja)
- Uniwersytet Kształcenia Ustawicznego w Krems (Austria)
- Miasto Nyíregyháza (Węgry
- Miato Bamber (Niemcy)
Budżet projektu: 2 293 023,60 EUR, budżet RARR: 194 600 EUR
Okres realizacji: 01.03.2023 - 28.02.2026