W dniach 11-12lutego br. Wspólny Sekretariat organizuje szkolenia on-line dla wnioskodawców.
Czym jest a czym nie jest pomoc publiczna w projektach? Czym się charakteryzuje i jak ją zidentyfikować już na etapie przygotowywania wniosku o dofinansowanie? Dlaczego warto, aby każdy wnioskodawca zrozumiał niełatwy dla każdego temat pomocy publicznej w projektach? Na te trzy pytania i wiele innych postaramy się odpowiedzieć podczas szkolenia z pomocy publicznej i de minimis.
Dla kogo szkolenie? Wnioskodawcy w aktualnych naborach tj. ELEKTROMOBILNOŚĆ, WSPÓŁPRACA
Szczegóły:
Termin szkolenia: 11-12 Lutego 2025
Czas: od godz. 10:00 do godz. 13:00
Forma: online, platforma ZOOM
Język szkolenia: polski z tłumaczeniem na słowacki
Agenda: pobierz plik (pdf) 465.0 KB
Rejestracja do 10 lutego 2025 r.:
REJESTRACJA: formularz zgłoszeniowy
Link do spotkania otrzymasz na wskazany podczas rejestracji adres e-mail. W dniu szkolenia kliknij w otrzymany link. Po „wejściu” na szkolenie wybierz odpowiednią dla siebie wersję językową. Zrobisz to naciskając na przycisk „interpretation” w dolnej części ekranu.
Wymogi techniczne:
Musisz posiadać urządzenie z dostępem do sieci Internet i odpowiednio skonfigurowaną przeglądarką obsługującą pliki cookies oraz javascript.
Wymogi prawne:
Biorąc udział w szkoleniu jego uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Centrum Projektów Europejskich Warszawa, ul. Puławska 180, danych osobowych w postaci danych rejestrowych (nazwy użytkownika, wizerunku/awatara oraz adresu IP urządzenia, poprzez które wezmą udział w szkoleniu). Dane nie będą przekazywane do krajów trzecich i będą przechowywane przez okres archiwizacyjny. Więcej informacji o obowiązkach informacyjnych RODO na stronie www.cpe.gov.pl w zakładce RODO.