Wspólny Sekretariat 4 listopada br. organizuje szkolenia on-line dla wnioskodawców .
Czym jest, a czym nie jest pomoc publiczna w projektach? Czym się charakteryzuje i jak ją zidentyfikować już na etapie przygotowywania wniosku o dofinansowanie? Dlaczego warto, aby każdy wnioskodawca zrozumiał niełatwy dla każdego temat pomocy publicznej w projektach? Na te trzy pytania i wiele innych Wspólny Sekretariat postara się odpowiedzieć podczas szkolenia z pomocy publicznej i de minimis.
Szkolenie adresowanie jest do wnioskodawców w aktualnych naborach tj. KLIMAT, BIORÓŻNORODNOŚĆ, TURYSTYKA.
Szczegóły:
- Termin szkolenia: 4 listopada 2024
- Czas: od godz. 9:00 do godz. 15:00
- Forma: online, platforma ZOOM
- Język szkolenia: polski z tłumaczeniem na słowacki
- Agenda: pobierz załącznik
Rejestracja do 29 października 2024 r.:
REJESTRACJA: TUTAJ
Link do spotkania otrzymasz na wskazany podczas rejestracji adres e-mail. W dniu szkolenia kliknij w otrzymany link. Po „wejściu” na szkolenie wybierz odpowiednią dla siebie wersję językową. Zrobisz to naciskając na przycisk „interpretation” w dolnej części ekranu.
Wymogi techniczne:
- Musisz posiadać urządzenie z dostępem do sieci Internet i odpowiednio skonfigurowaną przeglądarką obsługującą pliki cookies oraz javascript.
Wymogi prawne:
- Biorąc udział w szkoleniu jego uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Centrum Projektów Europejskich Warszawa, ul. Puławska 180 danych osobowych w postaci danych rejestrowych (nazwy użytkownika, wizerunku/awatara oraz adresu IP urządzenia, poprzez które wezmą udział w szkoleniu). Dane nie będą przekazywane do krajów trzecich i będą przechowywane przez okres archiwizacyjny. Więcej informacji o obowiązkach informacyjnych RODO na stronie www.cpe.gov.pl w zakładce RODO.